Padangų sukibimas su trasa yra pats reikšmingiausias faktorius - tik jo dėka modelis gali gerai sukti į posūkius ar panaudoti variklio galią greitėjimui arba stabdymui. Palyginimui - padangų sukibimas turi 80-90% įtakos modelio greičiui trasoje, ir tik likusi dalis priklauso nuo gero pakabos parametrų nustatymo.

Visose klasėse išskyrus Standard padangas leidžiama tepti sukibimą gerinančiu padangų tepalu. Iš pirmo žvilgsnio tai ganėtinai paprasta procedūra, tačiau svarbu atsiminti keletą svarbių dalykų:

Padangas reikia tepti iš anksto prieš važiavimą. Kiek laiko prieš važiavimą - paprastai ant buteliuko nurodo padangų tepalo gamintojas.

  • Jei padangas (vulkanizuotos gumos) sutepsite per anksti - jos gali nudžiūti ir padangų guma sukietėti. Tokiu atveju prarasite važiuosite prastą sukibimą su trasa turinčiu modeliu
  • Jei padangas (mikroporinės gumos) sutepsite per anksti - skystis per giliai įsiskverbs į gumą. Važiavimui tai nepakenks, tačiau per daug suminkštėjusi guma lengviau plyšta, todėl galite be reikalo sugadinti pavyzdžiui apynaujį GT10 padangų komplektą.
  • Jei padangas (bet kurias) sutepsite per vėlai (likus mažai laiko iki važiavimo) - skystis nepakankamai suminkštins padangos paviršių. Važiavimo pradžioje sukibimas bus geras, tačiau nepasiekus finišo sukibimas gali dingti ir modelis taps sunkiau valdomas.

Vulkanizuotas priekines padangas (Stock, Firebolt klasėms) paprastai reikia tepti ne visu pločiu. Paprastai apie 15-20% padangos pločio išorinėje dalyje paliekamos neteptos - taip modelis apsaugomas nuo galimo savaiminio apsivertimo posūkyje.

Mikroporinės priekinės padangos niekada netepamos visu pločiu. Paprastai tepama 10-60% jų pločio (vidinės pusės). Priklausomai nuo to, kiek plačiai sutepamos priekinės padangos, modeliuotojas gali pasirinkti kiek modelio priekinės dalies sukibimo (ir tuo pačiu pasukamumo) turės modelis trasoje.

Prieš pat važiavimą padangas būtina gerai nusausinti popierine servetėle arba skudurėliu. Nuvalius padangas, guma (bet kurio tipo) turi būti sausa ir kibi. Jei jaučiate, kad paviršius "riebaluotas" - valykite kol jis atrodys visiškai sausas. Tik taip galite būti užtikrinti, jog modelis savo elgesiu trasoje nepateiks jokių nemalonių siurprizų.

Po važiavimo, tiek vulkanizuotas, tiek mikroporines padangas rekomenduojama nuvalyti. Vulkanizuotoms padangoms paprastai naudojamas specialus valiklis. Iš bėdos jas galima nuvalyti ir universaliais valikliais, kaip WD40. Visų tipų padangoms valyti galima panaudoti ir neagresyvius stabdžių valiklius ("Brake cleaner"), tačiau pirma geriau tai išbandyti su senomis padangomis - kai kuriais atvejais šie chemikalai gali gadinti padangų gumą.